söndag, september 13, 2009

jabuka törstar o trånar

idag är det en söndag. och jag är hungrig, trött o lite förvirrad.

sara håller på att flytta ut så imorrn lär jag kunna få bo i mitt lilla rum. konstigt att ha privatliv igen. känns även bra att kunna packa upp alla saker som legat i lådor i cirka tre veckor. att hitta saker ska också bli skönt igen. samt att kunna byta kläder. och inte sova på en ljus och varm balkong. och ha rummet bredvid toan är alltid fint.

ska även bli fint att kunna handla in lite mer mat och sånt då skåpen helt plötsligt öppnat upp sig. ska också bli guld att slippa enbart använda den lilla gästtoaletten utan att jag nu kan bre ut mig i den stora fina.

men så är det andra saker som stör. min bakishunger är en. vill bara ha pittsah men det vill ingen annan del av mig. utan den delen vill ha struktur på sin kurslitteratur. lika stökigt som på växjö. sandbaggad av sveriges inkompetens att organisera. vi ska ju vara duktiga på detta. men icket. jag har nu 5 artiklar samt en uppgift att skriva till onsdag morgon. kommer inte gå. vi får se. ska skylla allt på min ischias ivf. eller att jag har svinis. vet inte

men mario har hittat sin oil and vineger.grattis

2 kommentarer:

  1. Oil and Vinegar, nu är min vistelse i Malmö räddad.

    Angående inlämningsuppgiften. Låt mig skriva den, du kan få referera rätt så du inte åker dit på det. Annars tror jag att jag fixar ett vg åt dig utan problem.

    SvaraRadera
  2. BÄÄÄÄ...ring, ge mig internet.. sexuell frustration? ge dig, glöm svinis och skaffa lite yellow fever, du har väl bara att välja och vraka om jag förstått det rätt... Dala dala dala dala..å nu blire mer reklam

    SvaraRadera