tisdag, september 22, 2009

elegi över jods sandbaggning och framgång

då va det roliga slut. inte att simon ansluter till bloggen. det gillar vi. även om du med hast måste byta ditt namn annars slängs du ut. ÖstoHögt? vafan simon? va du hög?

inte att nya house och how i met your mother samt heroes-avsnitt kommit ut

inte heller att vi va o såg grym mff-match igår. det va lajbans

inte heller att jag slipper 15 pinnar metod i utbyte om 15 pinnar GIS sista delen av vårterminen

inte heller att jag läst ifatt mina studieambitioner och kan känna mig lite lugnare

inte heller maten jag ska laga snart. galet hungrig. jävla fett o salt beroende

att åff ligger två i superettan

men däremot

att jod lämnar malmö efter 2,5 veckor typ. kul att ha lära känna honom. men nu försvinnar han i växjös kafkamiljöer. endast hazey jane kan rädda honom. vi får väl se honom i smp iaf någon gång. kul. må din ostmackemage bli lika stor som din framgång! väl mött jod. vin i kroatien får bli i nästa liv.

att DN blivit galna o förespråkar reformer som kört landet tillbaka till medeltiden. platt-skatt?! vafan. helt otroligt.

att det är långt kvar till rast o ro. typ två år till slutgiltiga akademiska utandningen.


men men. kramar från friisgatan. (svininfluensafritt)


RIP


jaha.

2 kommentarer:

  1. Platt-skatt är lika dumt sim religion dvs. helt jävla fucking piss. Mormor blir nog inte nöjd, men tack och lov läser hon varken bloggen eller kan svenska. Älskar dig mormor...

    SvaraRadera
  2. progressiv platt skatt då, det vore ju helt awsome omg.. för övrigt röstar jag för att alla införskaffar xbox live, fifa + nhl och ett headset, det vore ju helt awsome omg

    SvaraRadera