fredag, september 04, 2009

Finskt mode aus Berlin

I skrivande stundt sitter jag pa ett hostel i i Prenzlauer Berg. Borde skriva pa tyska da det här tagentbordet är knasigt och saknar en bokstav.

Ja, ich bin heir in Berlin nau, in der Reich. Das wäder ist gut und der bier ist wunderbar. Unter den tag skall vi trinken mer bier unt essen mehr bratwurst mit sauerkraut. Das ist sehr gut. Unt wie haben sie bin in der second hand-shopping alles hela tag. Ja, das ist gut. Unter der lönnen sehr gut in Malmö, but zie unter den linden in Berlin ist grosser. Ha ha. Ich kant nicht mehr deuchte.

Sooo...Läget är bra. Ölen är billig, men den heltyska maten är svaar att faa tag paa...Va fan, nu ska jag fortsätta surfa paa mina 15 gratisminuter jag fick när jag köpte kaffet.

Jod, live aus Berlin

1 kommentar:

  1. gött att höra. (guten das heren)

    här sitter jag mest o läser litteratur som är emot kapitalismen. (sitten hare unt läsen litteraturen kommunisten)

    jag har ett inlägg på gång rörande Skandinavia (un interlägg der bloggen röranden veir reich)

    SvaraRadera