fredag, september 11, 2009

Inredning

Jag är väl egentligen inget fan av inredning, möbler och dylikt även om det kan vara skoj att hitta gamla snygga grejor. Men varìfrån kommer egentligen alla möbler som finns i väntrum? Scenario 1; Jag sitter på fel våning på arbetsförmedlingen och väntar när jag börjar studera sofforna som finns där. De är säkert jättedyra, men ärkefula. Scenario 2; jag sitter på banken samma dag och väntar på min tur. Jag sätter mig i en av de totalt 4 designersoffor som återfinns i lokalen. Till min förvåning saknade vissa platser på soffan ryggstöd vilket jag fick erfara med en duns in i väggen. De har var säkert än dyrare än föregående, inte lika fula men stela och väldigt opraktiska. Så, kan någon berätta, va fan!

1 kommentar:

  1. tyvärr är ju funktion ofta eftersatt när något ska vara vackert. som med kvinnor. fan, att ha en "vacker" kvinna lär ju vara så sjukt jobbigt. fatta att vara ständigt uppjagad för att hon ska lämna en, stora krav på en själv, bejaka hennes sidor, köpa grejer och ständigt ständigt vara misstänksam. fyfan.

    dock gäller inte detta för soffor. de ska vara sköna. gamla soffor är bäst

    SvaraRadera