måndag, november 23, 2009

När är det dags att dra till Velàngé, dricka dompa, vaska och steka?

Skämt åsido. Jakob är glad, då är Mario glad. Dala, hur går det i Krämfors egentligen? Jag får en känsla av att du undanhåller information för dina två närmaste partikamrater. Det är inte ok. Berätta!

Åter till det är med vad det är frågan om egentligen? Östohögt, var är du i världen? Siam eller Kampuchea?

Angående Östis inlägg om hur man crackar en southpark-streaming-avsnitt-sida behöver du inte smutsa ned bloggen med kodknackarsnack.

Bobbeli, jag vill se inlägg, du är duktig!

P.S. OIK piskade KHK hemma, jag mår bra D.S.

2 kommentarer:

  1. Käre kamrat, jag önskar att det fanns något att undanhålla. Just nu är mitt liv patetiskt tråkigt, säger till när det händer nåt nytt på östfronten.

    SvaraRadera
  2. och jag måste flytta. kolla blocket. hej hej hej.

    men det är kul att skriva teoretiska skituppgifter om gis. det är det.

    hör av er när första advent anlänt. då ska jag klunka julmust och äta pepparkakor etc med gott samvete. (dala din sell out)

    kramizz

    SvaraRadera