söndag, november 22, 2009

Jakob!

Ibland fungerar det att kolla på south park online, ibland inte. Något tröttsamt när man e sugen på nåt avsnitt.

Southparkstudios saknar rättigheter för att visa utanför nordamerika, men det är lätt fixat. Tryck upp Firefox och klistra in https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/12734

Kryssa i lådan och tryck på Add to Firefox för installation. Tryck sedan på verktyg och X-forwarded-for-spoofer. I rutan som kommer upp, klistra in: 11.12.13.14

Nu har installationen lurat servern att datorn som vill komma åt avsnittet är belägen på andra sidan atlanten, fett bra.

1 kommentar:

  1. dala: har jag sagt till dig, att jag gillar dig, vill va med dig, vill pöka dig. för du är så jäla special.

    det fungerar ju galant. gott!!

    förövrigt har jag inte julat något än heller. val är överskattat (hör: dr kosmos - stoppa valfriheten) och julen är en i stort sett äcklig högtid. mår dock inte helt bra iom att jag inte än fått sätta mina läppar mot ett varmt glas glögg eller kallt stop julmust.

    kramiz

    SvaraRadera