torsdag, november 26, 2009

Torsdagsbajs


THIS IS MY HOUSE, THERE ARE MANY LIKE IT, BUT THIS ONE IS MINE
Ett exempel på en av grejerna vi sysslar med, utsättning utifrån relationsmått. Etablering-utsättning-inmätning-karta, klart.
Just nu sitter jag mest och väntar på helgen, otroligt nog har jag planer både på fredag och lördag, fucking unbelievableh.
Fifa 10 och öl hela kvällen imorrn och julshow på nån folkhögskola på lördag med klassens snyggaste tjej, och när jag säger det påminner jag mig själv om att allt här i livet är relativt relativt.
*Är det bara jag som blivit mer sugen på att äta gris efter de senaste dagarnas händelser? All publicitet är bra publicitet?
*Köp brillorna Mario, det är verkligen inget att fundera över.
*Används grisfösare fortfarande utanför travbanorna? I vilket fall tycker jag det gullas alldeles för mycket när det kommer till hästar. Inte att dom förtjänar elbehandling, men vafan.. det är precis som med katter, dom är söta/fina och anses därför vara smarta. Alla fula djur då, är dom per automatik dumma? Vet inte om jag har en poäng här, trots att jag så gärna vill.
*Söderling vinner masters, han har varit så grym. 49 spänn på

1 kommentar: