måndag, november 30, 2009

organisation

hej. mitt namn är jakob.

idag beslutade jag att flytta från malmö i o m torsdag eftermiddag. ny adress blir istället blidvädersvägen 4k i lund. hos ferenc bergström. ja. exakt. nu jävlar händer det saker. bo med en ungrare och dejta en tyska. jag saknar tydligen svenskhet i vissa avseenden. (eller har jag bara vuxit ur rollen som liten svensk och blivit "europé" som bildtarn?)

allt är stressigt just nu. för första gången på länge iofs. skolan har börjat bli både sjukt segt och tråkig och mycket. GIS är inte för jakob. tråkiga icke intellektuella teorifrågor och ett krånglande dataprogram. om jag vill ha krångel och anti-intellektuell verksamhet kan jag ju flytta till åtvid igen. eller Vélangé.

ivf: nästa onsdag räknar jag med att ha kontroll igen. en vecka drygt alltså bör jag klara med en situation många lever månader med. då har jag flyttat in, vilat lite, gjort hemtenta och så. förhoppningsvis.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar