måndag, augusti 31, 2009

Ja då ses vi på lördag...

Jag har idag gjort något väldigt vuxet och väldigt svenskt, nästintill pinsamt. Ja, jag besökte arbetsförmedlingen och anmälde mig som arbetslös med vetskapen om att jag inte kommer att få ett jobb på detta sätt. En inofficiell hälsning från mig till renfäll. "Vad kan jag hjälpa dig med?" Frågade damen snällt. Jag svarade tyst att jag var arbetslös, vilket jag egentligen är t.o.m imorgon. Jag kan tyvärr inte skriva mer om händelsen, jag är skärrad och samtidigt rädd, att någon ska spotta på mig som arbetslös akademiker. Speciellt när Jakob skrämt upp om angående det...

Ja, as we speak så dog nyss den förste i svininfluensan i Sverige. En tragedi. Igår dog säkert fler av olika anledningar...

Love, Mario

1 kommentar:

  1. Att skrämma folk är jakobs sexual thrill, HIS SEXUAL THRILL!! (family guy referens).. svininfluensan når inte Kramfors va? finns ju ingen som reser varken in eller ut härifrån

    SvaraRadera