söndag, augusti 30, 2009

Dolph, sex och dårar

Vi lever i skilda världar pojkar. Några vakter syntes inte till när vi satt och kollade djupt i glaset i fredags på den lilla puben där en servitris svarade "Jugoslavien" när jag frågade var hon kom ifrån..nyheten om upplösningen kanske inte nått hit ännu, vad vet jag. Jag vet dock att jag måste ta reda på var 18-30 åringarna håller till, här fanns det bara korpulenta medelålders män och mindre flodhästar vars utseende påminde om Caster Semenyas tveksamma XX-uppsättning..en öl till, tack.

Hörde att Dolph Lundgren hade setts till utanför hotellet här i stan, ska hålla korpgluggarna öppna den närmsta tiden, han kommer självklart inte ha något annat val än att posa framför kameran tillsammans med en fnittrande dalmas tätt intill sig.

I övrigt har jag fått till kännedom att det finns en rad olika behandlingshem runt om i orten, tydligen säljer dom dessa tjänster till närliggande kommuner... otroligt korkat att samla alla missbrukare på en ort. Ett av dom var iaf ett behandlingshem för sexmissbrukare, kanske är en idé om man inte vill håva in flodhästar på pizzeria-puben.

Utbildningen verkar dock vara bra så här långt, tyvärr är det många som har familj och bostad i ö-vik, umeå m.m. och därför veckopendlar. Sen är ingen sportintresserad vilket är helt jävla bedrövligt, inget basketlag fanns det heller. Finns dock ett gym i skolan, 50 meter från datasalen..kanske blir GIS och och lyfta skrot i två år innan jag söker mig söderöver igen.

Skulle gärna höra någon förklara vad Finskt mode är, om det finns någon definition..låter grått iaf.

piis

3 kommentarer:

  1. det låter fan som en skandal.

    du kan ju inte komma ner som en uppgymmad datanörd med lite geografikunskaper. jag säger lite för all forskning visar på en 100% korrelation mellan ökat antalet gymträningstillfällen och minsad intelligens.

    så jod; vi får ta o ändra nåt. skicka en kvinna på posten eller ett busskort så dala kan ta sig oftare till en större ort.

    fan va törstig jag blev. lite dryck kanske hjälper.

    SvaraRadera
  2. Uppgymmad datanörd är inget vidare faktiskt..men det är nog ingen risk, även om jag gymmar så äter jag inte så hemskt mycket. postorderkvinna får ni gärna skicka.. men är hon asiat, negress eller öststatare så får ni nog skicka med en stor dryck också

    SvaraRadera
  3. Jag letade efter Krydda idag när jag lagade mat, men jag hittade fan ingen.

    Uppgymmad datornörd, det låter ju som Dolph himself.

    Din kost, består den fortfarande av euroshoppers frystorkade kaffe och korv med bröd?

    SvaraRadera