söndag, augusti 30, 2009

haallaaaa

hej hej hallå dagboken.

idag är det söndagen den 30 augusti i nödåret 2009 och jag har upplevt min första helg i kontinentala malmö. det har resulterat i ett mordhot och en stöld samt öl. tack tack tack malmö för ni ger mig chans att må bra.

annars är det ganska lätt att komma över 45åriga alkisars snack och två stulna hurtsar om det inte var för två saker: vaktjävlarna på utestället som ytterligare gräver ner sin position som sveriges överlägset mest hatade grupp. att de statuerar exempel över sin inkompetens borde kanske glädja mig då min fördom blev bekräftad men icke. bara sura smaken över att man inte är gestapomakten på möllan och kan kräva in straff direkt.

likaså vill jag hytta en varningens finger åt samhället; vem fan stjäl hurtsar och lämnar allt i? en fattig galning thats who. välkommen till bahia jakob, här sker sånt. o de som utförde detta kommer jag få min hämnd på när jag tvingar in dem i utbildningar, ger dem startbidrag och visar dem sympati. de kommer bli konfunderade över den arbetsmängd och solidaritet de helt plötsligt ger samhället när deras samveten betvingar dem.

nu ska jag fortsätta läsa lite dawkins sen bege mig mot caroli. imorrn ska jabuka vandra runt i lund med sina nya asiater. hoppas tröttheten släpper.

kramhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar